– OSOBNE ( je potrebné, aby sa dostavili na prepis obidve strany )
– e-mailom ( musia byť zaslané doklady potrebné od obidvoch strán )
Doklady k prepisu musia byť kompletné, čitateľné a podpísané oboma stranami.
Zmenu vlastníka je potrebné nahlásiť aj v prípade, že sa jedná o prepis v rámci rodinných príslušníkov.
– formulár na zmenu vlastníka ( môžete vytlačiť tu : Zmena vlastníka – formulár )
– protokol o odovzdaní bytu/priestoru ( stavy vodomerov, stavy meračov tepla … )
– návrh na vklad do katastra ( opečiatkovaný ), prípadne list vlastníctva
– kúpnopredajná ( darovacia ) zmluva, dedičské konanie ….
– nová korešpondenčná adresa predávajúceho ( pre zaslanie vyúčtovania ), uvádza sa do vyššie uvedeného formulára
Nový vlastník má byť zaevidovaný od prvého dňa v mesiaci nasledujúcom po vklade do katastra, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli inak. ( príklad : vklad 12.4.2014 – vlastník je zaevidovaný od 1.5.2014 ). Zmenu je možné vykonať vždy iba od prvého dňa v mesiaci.
Kolaudačné rozhodnutie je spoplatňovanou službou na základe platného cenníka služieb.
V záujme zrýchleného konania je možné si toto potvrdenie objednať e-mailom alebo telefonicky počas stránkových hodín. Po objednávke a dohode s pracovníkom správy, si žiadateľ vyzdvihne potvrdenie na mieste, respektíve je možné ho zaslať poštou.
Toto potvrdenie vyžaduje Katastrálny úrad v prípade predaja bytu, alebo ak je vlastník žiadateľom o úver a pod.
Potvrdenie o úhradách je spoplatňovanou službou na základe platného cenníka služieb.
Vzhľadom na skutočnosť, že pracovníci musia pred vydaním potvrdenia skontrolovať platobnú disciplínu žiadateľa, je v záujme zrýchleného konania možné si toto potvrdenie objednať e-mailom alebo telefonicky počas stánkových hodín.
Hagarova 9/B, P.O.BOX 38
830 04 Bratislava 34
Copyright © 2024 Meopta- Všetky práva vyhradené